Wednesday, November 19, 2014

"Letnja Liga 3" 1981.

Poslednju trku "Letnje lige" u organizaciji amsd " Beograd" pratilo je oko 10.000 gledalaca.
Neočekivana i žestoka borba vodila se u klasi fića juniora izmedju Markovića, Kovačevića i Bursaća. Uz dosta guranja i preticanja najbolje se snašao Kovačević koji je pobedio ispred Markovića, Bursaća, Ilića i Cvetića. Posle trke sudije su dodelile i opomene trojici prvoplasiranih zbog medjusobnog guranja i udaranja na stazi.




Senad Bećar je bio najbolji u klasi seniora ispred J. Šiklošija i Prokića koji je bez ijedne pobede imao najviše bodova na sve tri trke "Letnje lige" pa je time i postao pobednik ove lige.
U klasi do 1150ccm grupa 1 najbolji je bio Pavle Komnenović koji je prethodnu trku pauzirao ali je na ovoj dao sve od sebe i pobedio sa velikom prednošću u odnosu na Aleksandra Šiklošija, Vesnića, Blanuše i drugih.
Pavle Komnenović
U grupi 2 opet je trijumfovao Macukic sa fiat ritmom ali njegovo slavlje nije dugo trajalo obzirom da je Kuvalja uložio prigovor na Macukićev auto.
Komisija je posle trke "otvorila" motor fiat ritma koji je pokazao veću zapreminu od dozvoljene i samim tim Macukiću su brisani bodovi sa ove i prethodne trke.
Poredak u ovoj klasi poresle diskvalifikacije Macukića bio je Milovanović, Regvart, Šuster, Kuvalja, Delmoro, itd.


Saturday, November 1, 2014

"Letnja liga 2" 1981.

U organizaciji auto kluba "Akademac" iz Beograda pred oko 10.000 gledalaca održana je četvrta kružna trka za prvenstvo Jugoslavije a druga na beogradskom Ušću.

U klasi fića juniora Boško Marković bio je nedostižan za konkurente i četvrti put trijumfovao. Drugi je bio Goran Bursać ispred Petra Milenkovića, Vitomira Cvetića, Vlade Kovačevića, Mladenovića i ostalih.
 U seniorima pobedu odnosi Jožef Šikloši ispred Milićevića, Bećara i Ljubiše Milenkovića. 
Šiklošija i Milenković je samo bod razlike delio u generalnom plasmanu.

Branko Zorman bio je najbolji u klasi do 1150 grupa 1, popularnih kečeva. Žestoka borba vodila se izmedju njega i Vesnića, smenjivali su se na prvoj poziciji dok Vesnić nije pogrešio u krivini kod boksa što je Zormanu dalo veću prednost koju je odžao do cilja. Iza njih dvojice završili su Blanuša, Komnenović, A.Šikloši, Veselinović, i dr.

Klasom do 1150ccm grupa 2 tokom cezone dominirao je Filipović ali je na ovoj trci iznenadio Drago Macukić koji je pobedio u rentiranom fiat ritmu. Šuster takodje sa fiat ritmom imao je najbolje vreme na treningu ali je Macukić još od starta poveo trku i vodjstvo držao do kraja. Filipović je uspeo da prati Macukića dok motor njegovog vw pola nije posustao pa je trku završio pre kraja.
Milovanović i Urbančić vodili su borbu a treće mesto kao i Šuster i Regvart za peto dok je drugu poziciju posle odustajanja Filipovića zauzeo Kuvalja takodje u vw polu.
Poredak na kraju trke bio je Macukić (fiat ritmo), Kuvalja (vw polo), Milovanović (fiat 128), Urbančić (fiat ritmo), Šuster (fiat ritmo), Regvart (ford fiesta), Delmoro, Bauman, itd.

fiat ritmo pobednika Macukića